Zlín Design Week 2016

18:09


Ti z vás, kteří žijí v okolí Zlína, určitě zaregistrovali akci zvanou Design week. Pro ty z vás, co netuší o co jde, tak Design week, jak už název vypovídá, se celý točí kolem designu (jak nečekané, že?). Po celý týden jsme měli možnost shlédnout design ze všech koutů České republiky, narazit na různé instalace, výstavy a výstavní CITY moduly, zúčastnit se různých workshopů, nebo si něco hezkého koupit v Design shopu.

Výsledek několika měsíčních příprav potom bylo dokonale korespondující prostředí, které obohatilo jak ulice města, tak vaši duši. Donutilo vás to přemýšlet o designu a věcech, co denně vídáte kolem sebe v trochu širší rovině. A právě to byl cíl celého snažení.

Letošní design week měl letos (oproti loňskému ročníku) téma, a tím byly prachy. Volbě tohoto tématu předcházelo šetření především z řad studentů, ale myslím, že se shodneme, když řeknu, že peníze jsou pro nás důležité pro nás pro všechny, ať už je nám 18, nebo 80. Především ale peníze řeší výrobci svých produktů, kdy musí přemýšlet, kolik investovat do designu, jak moc je pro ně a pro nás důležitý, zdali je design známkou kvality, či nikoliv a jakou nám tedy přináší hodnotu. Bohužel, konferenci, která se tomuto tématu věnovala jsem nestihla, ale i tak jsem si design week maximálně užila.




Výstavní CITY moduly před 64. budovou, v nichž se prezentovaly firmy jako Vasky, Koncept story a Studio Skubb mě prostě bavily.




Právě v prostorách 64. budovy potom probíhala stěžejní výstava, která představovala peníze a jejich vztah k designu a architektuře. Musím ale přiznat, že toto téma jsem sotva postřehla. Já osobně jsem si vychutnávala designové skvosty a nechávala se unášet úžasnou industriální atmosférou bývalé Baťovské továrny. Musím říct, že jsem byla více jak nadšená, když jsem viděla, jak se opuštěná budova opět využívá a spravuje.











Syrovost betonu a rozlehlých hal má prostě něco do sebe.




Prosím, kupte mi někdo tyto reprobedny hihi ^^




















Expozice v OC Zlaté jablko s názvem Design v oblacích
Naše konečná byla na Náměstí Míru, kde jsme měli opět možnost shlédnout CITY moduly s prezentací českých firem jako TON, HALLA, NARKi a mmcité. Dále se nám představily frimy jako Brokis, Kavalier design, Moser, nebo Rim.


Světla HALLA



Světla Kavalier Design
Světla Brokis
A tímto jsme se dostali až na samotný konec dnešního článku. Určitě mi nezapomeňte napsat do komentářů, jak se vám dnešní předesignovaný článek líbil a zdali i vy navštěvujete podobné akce, jako byl právě tento design week :)

Nezapomeňte mě sledovat i na sociálních sítích, jako je FacebookTwitter, InstagramTumblr, nebo si poslechněte naše záznamy z rádiového vysílání na mém Soundcloudu. Pokud vás něco zajímá, nezapomeňte se mě zeptat na mém Asku. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat na můj email aliauntieofficial@gmail.com.

You Might Also Like

6 comments

  1. Všechny prostory a věci vypadají nádherně! :) Zaujalo mě už i samotné téma design weeku, ale je pravda, že peníze k našemu každodennímu životu patří a je úplně jedno, kolik nám je a nebo jak moc se designu věnujeme :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, na takú akciu by som sa aj rada pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tyto typy akcí! Škoda, že mám Zlín daleko :)

    SOUL OF SISTERS

    OdpovědětVymazat
  4. Design Weeky ve Zlíně jsou vždycky super, protože přináší trochu jiné vidění světa než třeba ty pražské - jeden mimochodem probíhá od tohoto pondělí! :)
    K.
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně desing muluji a ty fotografie jsou opravdu nádherně udělané. Sice mám Zlín opravdu daleko, ale jednou se tam pojedu podívat, protože ten desing je opravdu zajímavý.

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");