Take what you need

17:54


Téměř z minuty na minutu jsem se rozhodla, že bych si mohla splnit pár let staré přání a vyrazit do ulic s konceptem, který určitě všichni znáte a to konkrétně Take what you need, kdy si lidé odtrhávají jednotlivé proužky s tím, co by si nejvíce přáli.

Vím, že samotný lísteček nic nezmění, ale může dát určitý impuls k tomu, aby jsme udělali něco pro to, abychom to, co máme na lístečku měli i v reálném životě. Já sama, když jdu kolem těchto papírů si vždycky nějaký lísteček utrhnu a vložím ho do peněženky. Když ji potom otevřu, a podívám se na lísteček, kde je např. napsané "Smile", hned mě to donutí se usmát, ani nevím jak (dobře, přirovnávat otevření věčně prázné peněženky s úsměvem asi není úplně ten nejlepší příklad, to uznávám). Opravdu by mě ale zajímalo, čím to je, že psané slovo na nás může mít až takový vliv.)

A proč že jsem to vlastně vůbec dělala? Lehká otázka, těžká odpověď. Snad proto, že doufám, že až se jednou budu vracet ze školy a uvidím prázdný papír, budu mít radost, že jsem někoho nepřímo donutila  zastavit, zamyslet se nad tím, co doopravdy chce a jaké jsou jeho priority.


Jaký lísteček by jste si utrhli vy?









Netrvalo dlouho a samozřejmě, že jsem spadla
Pokud by jste i vy neměli co pořádného na práci a chtěli vykouzlit úsměv na tváři úplně cizím lidem, klikněte SEM, kde si můžete stáhnout úplně stejný obrázek, jako jsem rozvěšovala já. (Jo a když už jste v tom klikání, tak byste rovnou mohli podpořit moji relativně novou FB stránku, kde přidávám vše, co se týká mého blogu)

You Might Also Like

8 comments

  1. Nápad je to určitě skvělý, přiště bych to ale udělala v češtině, i když to možná nezní tak dobře, což chápu. :D Přecejenom ne každý umí anglicky a třeba by to udělalo radost i 'starším' lidem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nápad! krásné fotky:)
    určitě za mě, palec nahoru:) asi do toho půjdu také.
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý nápad! :) Já bych si utrhla kamaráda, těch není nikdy dost :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, moc hezký článek:) já jsem si uvědomila, že jsem vlastně docela spokojená a žádný lísteček bych si nevzala:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásny nápad :) Ja by som si teraz najskôr odtrhla to zdravie, ktorého mám teraz menej...

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s Nico. Ne každý umí anglicky :-) už jsem o tom ale slyšela. Já bych si utrhla lísteček s kamarády. Fakt žádné nemám, tedy jednu ale ta stejně stojí za H.....

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych si vzala LOVE :( skvělý článek, máš moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");